FLYBIZ, Construcció de Marca i Estrategia de Comunicació
Genovés Lorencio, Julia
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2014
Descripción: 126 pag.
Resumen: Aquest treball planteja una estrategia de comunicació per al grup musical Flybiz, construint-ne una identitat sòlida i unes bases estratègiques per tal d'esdevenir un grup d'èxit al panorama musical.
Resumen: Este trabajo plantea una estrategia de comunicación para el grupo musical Flybiz, construyendo una identidad sólida y unas bases estratégicas para que el grupo pueda consolidar su éxito en el panorama musical.
Resumen: This project propases a communication strategy for the music group Flybiz, building a strong identity and a strategic base for the group to consolidate its success in the music scene.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Estratègia ; Comunicació ; Música ; Marca ; Publicitat ; Flybiz



126 p, 41.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2014-11-04, última modificación el 2018-11-10



   Favorit i Compartir