Detonants de la persuasió
Pradell Pagès, Marina
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 95 pag.
Resum: L'objectiu del treball és conèixer amb més profunditat els recursos i elements que resulten més persuasius en publicitat, prestant especial atenció al paper que juguen les emocions del receptor de les campanyes audiovisuals.
Resum: El objetivo del trabajo es conocer más profundamente los recursos y elementos que resultan más persuasivos en publicidad, prestando especial atención al papel que juegan las emociones del receptor de las campañas audiovisuales.
Resum: The aim of the project is to get to know with more detail the resources and elements that help advertising being more persuasive, paying special attention to how audiovisual campaigns involves people's emotions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Neuromarketing ; Persuasion ; Insight ; Neuromàrqueting



95 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2023-02-05



   Favorit i Compartir