visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Millores en l'aprenentatge de l'alumnat de centres de primària i secundària |
Títol variant: | Mejoras en el aprendizaje del alumnado de centros de primaria y secundaria |
Data: | 2014 |
Resum: | El grup de recerca DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia) de la UAB va dur a terme dos estudis durant el curs 2013-2014 sobre el potencial pedagògic de l'aplicació del currículum bimodal i de l'ús de les tauletes digitals en estudiants de diverses etapes educatives. Els resultats d'ambdós estudis mostren notables millores en l'aprenentatge de l'alumnat i un augment en les seves qualificacions acadèmiques. L'ús de les tauletes, per la seva part, en millora les competències, els coneixements i l'autonomia. |
Resum: | El grupo de investigación DIM (Didáctica, Innovación y Multimedia) de la UAB llevó a cabo dos estudios durante el curso 2013-2014 sobre el potencial pedagógico de la aplicación del currículum bimodal y del uso de las tabletas digitales en estudiantes de diversas etapas educativas. Los resultados de ambos estudios muestran notables mejoras en el aprendizaje del alumnado y un aumento en sus calificaciones académicas. El uso de las tabletas, por su parte, mejora sus competencias, sus conocimientos y su autonomía. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Matèria: | Grup DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia) |
Publicat a: | UAB divulga, Novembre 2014, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 145.8 KB |
Español 3 p, 227.9 KB |