La presa de decisions per consens a l'hort de l'escola primària en el context de la sequera a Catalunya, memòria de recerca
Rekondo Iparragirre, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona)
Espinet Blanch, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2008
Abstract: Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El context de la recerca és un hort en l'àmbit de l'educació per la sostenibilitat en una escola pública d'infantil i primària, en la recerca però se centrarà en l'etapa de primària i concretament en el cicle mitjà i superior. L'objecte d'estudi de la recerca és la interacció entre els alumnes en un procés de decisió sobre una acció ambiental. Concretament, una acció per fer front a la situació de sequera a l'hort, és per això que a més de la interacció, s'ha considerat imprescindible analitzar la seva percepció sobre el problema. El moment en el que es va portar a terme l'experiència, la sequera era tema de màxima actualitat als medis de comunicació.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Document: masterThesis
Subject: Didàctica de les ciències ; Hort escolar ; Educació per a la sostenibilitat ; Presa de decisions ; Primària ; Interacció



53 p, 447.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Gresc@ (Research Group on Education for Sustainability, School and Community)
Research literature > Dissertations

 Record created 2015-07-02, last modified 2018-10-28



   Favorit i Compartir