La presa de decisions per consens a l'hort de l'escola primària en el context de la sequera a Catalunya, memòria de recerca
Rekondo, Miren (Universitat Autònoma de Barcelona)
Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Date: |
2008 |
Abstract: |
Treball de recerca en el marc del Màster Oficial d'iniciació a la recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències. El context de la recerca és un hort en l'àmbit de l'educació per la sostenibilitat en una escola pública d'infantil i primària, en la recerca però se centrarà en l'etapa de primària i concretament en el cicle mitjà i superior. L'objecte d'estudi de la recerca és la interacció entre els alumnes en un procés de decisió sobre una acció ambiental. Concretament, una acció per fer front a la situació de sequera a l'hort, és per això que a més de la interacció, s'ha considerat imprescindible analitzar la seva percepció sobre el problema. El moment en el que es va portar a terme l'experiència, la sequera era tema de màxima actualitat als medis de comunicació. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Subject: |
Didàctica de les ciències ;
Hort escolar ;
Educació per a la sostenibilitat ;
Presa de decisions ;
Primària ;
Interacció |
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
Gresc@ (Research Group on Education for Sustainability, School and Community)Research literature >
Dissertations >
Education Sciences. MT
Record created 2015-07-02, last modified 2024-05-21