visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > L'argumentació a classe de ciències i el seu ensenyament |
Títol variant: | La argumentación en clase de ciencias y su enseñanza |
Títol variant: | Argumentation in a Science Class and its Teaching |
Data: | 2015 |
Resum: | Afrontar el repte de promoure l'argumentació a la classe de ciències exigeix implicar els docents en processos de reflexió crítica. Aquesta participació permet donar sentit a les seves concepcions sobre l'argumentació i el seu ensenyament, i facilita l'aplicació de propostes metodològiques amb aquesta finalitat. En aquesta investigació es mostra com la participació d'un grup de docents en un procés de reflexió crítica sobre l'argumentació i el seu ensenyament genera canvis en les seves concepcions sobre aquesta competència i en l'estructura i qualitat de les seves pròpies argumentacions. |
Resum: | Afrontar el reto de promover la argumentación en la clase de ciencias exige implicar a los docentes en procesos de reflexión crítica. Esta participación permite dar sentido a sus concepciones sobre la argumentación y su enseñanza, y facilita la aplicación de propuestas metodológicas con esta finalidad. En esta investigación se muestra cómo la participación de un grupo de docentes en un proceso de reflexión crítica sobre la argumentación y su enseñanza genera cambios en sus concepciones sobre esta competencia y en la estructura y calidad de sus propias argumentaciones. |
Resum: | The challenge of promoting argumentation in a science class requires teachers to engage in critical reflection processes. This participation allows them to make sense of their conceptions on argumentation and its teaching and facilitates the implementation of methodological proposals that pursue such aim. In this research, we show how the participation of a group of teachers in a process of critical reflection on argumentation and its teaching changes their epistemic, didactic and conceptual conceptions on this competence as well as the structure and quality of their arguments. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, Castellà i Anglès |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, Maig 2015, ISSN 2014-6388 |
Català 3 p, 843.9 KB |
Español 2 p, 236.7 KB |
English 2 p, 236.1 KB |