Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521]
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2015-16 |
Resum: |
L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències necessàries per a la seva intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en els estudiants les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del professional de la formació inicial i continua. Els objectius de l'assignatura son: -Identificar el context laboral actual i les tipologies d'organitzacions que l'integren. -Analitzar les polítiques internacionals i nacionals sobre formació i treball -Dissenyar processos formatius per a diversos contextos laborals. - Seleccionar la modalitat formativa més adient per a situacions laborals concretes. -Valorar el rol del professional de la formació en els diversos contextos laborals Aquesta assignatura és una de les bases fonamentadores de la menció "Gestió de la formació i d'institucions socioeducatives" que es pot cursar a 4rt curs. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Pedagogia [2500261] |
Pla d'estudis: |
Grau en Pedagogia [825] ; Grau en Pedagogia [1211] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2015-07-22, darrera modificació el 2023-01-28