Auditory and visual effects on visual attention and on comprehension of electronic magazines. Study with eye tracker technology.
Zhang, Bing
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Zhang, Min

Data: 2015
Resum: The aim of this study is to know how visual and auditory stimuli influence the visual attention of the electronic magazines and to study if this kind of stimuli influences the comprehension of the text. With the eye tracking technique, orthogonal design and regression model, this paper, analyzed the audience’s eye movement when reading Chinese e-magazine under visual and auditory stimulations. The findings obtained in this study reveal a better knowledge of the e-magazine reading behavior.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: conferenceObject
Matèria: Eye tracker ; Visual attention ; Audiovisuals codes ; Digital communication ; Reading ; E-magazines
Publicat a: Reunión Científica sobre Atención (RECA). Miraflores de la Sierra, Madrid, 10a : 2015



Poster
1 p, 2.2 MB

Abstract
1 p, 50.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Pòsters

 Registre creat el 2015-07-29, darrera modificació el 2019-02-12



   Favorit i Compartir