guest ::
login
UAB Digital Repository of Documents
Search
Submit
Help
Personalize
Your alerts
Your baskets
Your searches
Library Service
About DDD
Català
English
Español
Home
>
Research literature
>
Bachelor's degree final project
>
Com sonen les marques? Relació entre la música i la notorietat de la marca en la publicitat audiovisual
>
Comments
Information
Discussion (0)
Usage statistics
Com sonen les marques? Relació entre la música i la notorietat de la marca en la publicitat audiovisual
-
Farré Garcia, Laura
;
Añaños, Elena,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Comments (0)
|
Reviews
(0)
Start a discussion about any aspect of this document.
Subscribe
to this discussion. You will then receive all new comments by email.
Add comment
Once logged in, authorized users can also attach files.
Note: you have not
defined your nickname
.
N/D
will be displayed as the author of this comment.
You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>
Send me an email when a new comment is posted
Similar records