Com sonen les marques? Relació entre la música i la notorietat de la marca en la publicitat audiovisual
Farré Garcia, Laura
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: ¿Cómo suenan las marcas? Relación entre la música y la notoriedad de la marca en la publicidad audiovisual
Additional title: What the brand sounds like? Relation between music and brand awareness in audiovisual advertising
Date: 2015
Description: 200 pag.
Abstract: Investigació de disseny descriptiu exploratori sobre el record del contingut auditiu dels anuncis audiovisuals i la imatge corporativa de les marques més recordades del mes de setembre de 2014 en el públic jove (18-25 anys). Es parteix de la hipòtesi de la música com a principal element recordat pels subjectes, per sobre del mateix anunci; així com també com element identificador de marca, i com a factor influent en la imatge de marca. Finalment, es busca obtenir informació, per una banda, sobre l'aposta de les diferentes marques per l'audiobranding i, per altra, sobre els seus resultats.
Abstract: Investigación de diseño descriptivo exploratorio sobre el recuerdo del contenido auditivo de los anuncios audiovisuales y la imagen corporativa de las marcas más recordadas del mes de Septiembre de 2014 en el público joven (18-25 años). Partiendo de la hipótesis de la música como principal element recordado por los sujetos, por encima del mismo anuncio; así como también como elemento identificador de marca, y como factor influente en la imagen de marca. Finalmente, se busca obtener información, por una lado, sobre la apuesta de las diferentes marcas por el audiobranding y, por otra, sobre sus resultados.
Abstract: Descriptive exploratory research about the auditory content's memory of audio-visual advertisement and brand image of the most remembered brands in September 2014 at the young age (18-25 years). Based on the hypothesis of music as the main element recalled by the subjects over the same ad; as well as brand identifier element, and also as influential factor on brand image. Eventually, on the one hand, it wants to find information about the commitment of different brands by the audio branding and on the other hand, on its results.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Música i notorietat publicitària ; Publicitat audiovisual ; Audiobranding ; Construcció de marca ; Publicitat



200 p, 4.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-04, last modified 2024-05-20



   Favorit i Compartir