Anàlisi dels elements perceptius de la publicitat dels perfums
Fibla Figuereo, Andrea
Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Análisis de los elementos perceptivos de la publicidad de los perfumes
Título variante: Analysis of the perceptive elements in perfume advertisment
Fecha: 2015
Descripción: 98 pag.
Resumen: El treball consisteix en analitzar els anuncis de perfums de dona i comprovar les diferències, en quan a elements perceptius, que hi ha entre la publicitat dels perfums de gran consum i dels perfums de luxe. Aquests elements perceptius es refereixen al color, els aspectes textuals, els aspectes sonors, el moviment o l'espai entre d'altres.
Resumen: Este trabajo consiste en analizar los anuncios de perfume de mujer y comprobar las diferencias, en cuanto a elementos perceptivos, que hay entre la publicidad de perfumes de gran consumo y los de lujo. Estos elementos perceptivos se refieren, por ejemplo, al color, a los aspectos textuales, a los aspectos sonoros, al movimiento o al espacio entre otros.
Resumen: This project consists of analysing women's perfume advertisments and checking the perceptive elements differences between general consumption perfumes and luxury perfumes. This perceptive elements refer to colour, text aspects, aural aspects, movement and space among others.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Percepció ; Perfums ; Publicitat



98 p, 3.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-09-04, última modificación el 2024-05-10



   Favorit i Compartir