La solución de situaciones problemáticas : una estrategia didáctica para la enseñanza de la química
García García, José Joaquín (Universidad de Antioquia. Departamento de Enseñanza de las Ciencias y las Artes)
Data: |
2000 |
Resum: |
In this article we first describe a didactic strategy based on the model of troublesome teaching and then analyse the results of its experimental application to teaching chemistry, trying to establish the relations that there may be between the application of such a strategy and the development within the student of positive attitudes towards science, creative abilitities, skills to solve problems, cognitive independence and conceptual assimilation. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 18 N. 1 (2000) , p. 113-129, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21645
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v18-n1-garcia
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4062
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2023-05-30