La seguridad integral en los centros de enseñanza obligatoria en España
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Moles i Plaza, Ramon-Jordi (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral)
Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Martín Alegre, M. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral)
Sans Pinyol, J. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral)
Rosales Acin, M. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral)
Sentinella Solé, X. (Fundació per als Estudis de Prevenció i Seguretat Integral)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Martín Bris, Mario (Universidad de Alcalá)
Cantón Mayo, Isabel (Universidad de León)
Lorenzo Delgado, Manuel (Universidad de Granada)

Data: 2012
Resum: Este artículo presenta los resultados del estudio «La seguridad integral en los centros de enseñanza obligatoria», cuyo objetivo es validar un modelo de seguridad integral e identificar las debilidades que presentan los centros de enseñanza obligatoria al respecto. El trabajo realizado ha permitido obtener una radiografía del estado de la cuestión, así como establecer un conjunto de propuestas para la mejora de la seguridad integral en los centros educativos de España.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Seguridad y medio ambiente, Núm. 121 (2011) , p. 22-34, ISSN 1888-5438

Adreça alternativa: http://www.mapfre.com/fundacion/html/revistas/seguridad/n121/articulo2.html


13 p, 884.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-02-24, darrera modificació el 2023-10-13



   Favorit i Compartir