Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning, by Konstantinos Alexakos (2015). Sense Publishers, 122 pages
Gonzalez-Acevedo, Nathaly (Universitat Autònoma de Barcelona)
Fecha: |
2016 |
Resumen: |
Obra ressenyada: Konstantinos ALEXAKOS, Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning. Sense Publishers, 2015. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Anglès |
Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Book review |
Publicado en: |
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 2 (may-june 2016) , p. 115-119 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n2-gonzalez
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/310692
DOI: 10.5565/rev/jtl3.682
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Bellaterra journal of teaching and learning language and literatureArtículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Reseñas
Registro creado el 2016-07-01, última modificación el 2023-02-10