visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Activitat física, diversitat i salut |
Títol variant: | Physical Activity, Diversity and Health |
Títol variant: | Actividad física, diversidad y salud |
Data: | 2016-17 |
Resum: | Aquesta assignatura es desenvolupa a quart curs i dóna dret a la menció d' Educació Física si es superen també les assignatures optatives següents: Joc i Iniciació Esportiva, Expressió i Comunicació Corporal, Educació Física i la seva Didàctica II, Aprenentatge i Desenvolupament Motor. Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: - Conèixer els processos i mecanismes del condicionament físic de l'organisme humà per a la millora de la Salut. - Saber analitzar en les activitats físiques els components de capacitats condicionals i elements de la càrrega física que hi participen. - Saber aplicar recursos didàctics d'Activitat Física per a la Salut adients a les característiques en edat escolar, referits a la programació, metodologia i avaluació. - Sensibilitzar, experimentar i adquirir coneixements bàsics sobre el tractament de la diversitat en l'activitat física que possibilitin una EF inclusiva. - Desenvolupar l'esperit crític realitzant valoracions i aportacions sobre el propi treball, el del grup i el del professorat. - Vivenciar activitats pel desenvolupament de la Salut mitjançant la utilització d'espai i material diversos. - Desenvolupar l'actitud participativa, respectuosa, cooperativa i compartida per a la presa de decisions. |
Resum: | pendent de traducció. |
Resum: | Esta asignatura se desarrolla en el cuarto curso y da derecho a la mención de Educación Física si se superan también las asignaturas optativas siguientes: Juego e Iniciación Deportiva, Expresión y Comunicación Corporal, Educación Física y su Didáctica II, Aprendizaje y Desarrollo Motor. Los objetivos formativos de la asignatura son los siguientes: - Conocer los procesos y mecanismos del acondicionamiento físico del organismo humano para la mejora de la Salud. - Saber analizar en las actividades físicas los componentes de capacidades condicionales y elementos de la carga física que participan. - Saber aplicar recursos didácticos de Actividad Física para la Salud adecuadas a las características en edad escolar, referidos en la programación, metodología y evaluación. - Sensibilizar, experimentar y adquirir conocimientos básicos sobre el tratamiento de la diversidad en la actividad física que posibiliten una EF inclusiva. - Desarrollar el espíritu crítico realizando valoraciones y aportaciones sobre el propio trabajo, el del grupo y el del profesorado. - Vivenciar actividades para el desarrollo de la Salud mediante la utilización de espacios y materiales diversos. - Desarrollar la actitud participativa, respetuosa, cooperativa y compartida para la toma de decisiones. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Educació primària [2500798] |
Pla d'estudis: | Grau en Educació Primària [896] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 5 p, 76.6 KB |
Anglès 3 p, 70.7 KB |
Castellà 5 p, 80.3 KB |