Aventus : proyecto para la rentabilidad económica del canal audiovisual videoreviewPARKS
González Martínez, Adrián
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Aventus : projecte per a la rendibilitat econòmica del canal audiovisual videoreviewPARKS
Título variante: Aventus : project fo rthe economic profitability of the audiovisual channel videoreviewPARKS
Fecha: 2016
Descripción: 50 pag.
Resumen: Aventus és un projecte que té l'objectiu d'explotar econòmicament la venda de productes j serveis relacionats amb l'oci actiu (pares temàtics. Activitats de natura i aventura . . . ). El seu antecedent és videoreviewPARKS, un canal audiovisual en la plataforma YouTube enfocat al sector de I'oci actiu. Ha aconseguit fer-se amb un espai al mercat i diferenciar-se de la competència. Però, encara que registra més de dos milions de visites anuals, no és rendible econòmicament perquè no compta amb un espai habilitat per a la venda, Aventus aprofita aquesta posició d'avantatge per oferir productes que demanen els usuaris, l'objectiu d'aquest projecte és convertir els usuaris de videorevlewfARKS en clients d'Aventus, expandir-se fins aconseguir nous clients i convertir-se en un referent en el mercat de l'oci actiu.
Resumen: Aventus es un proyecto que nace con la finalidad de explotar económicamente la venta de productos y servicios relacionados con el ocio activo (parques temáticos, actividades de naturaleza y aventura…). Tiene como antecedente videoreviewPARKS, un canal audiovisual en la plataforma YouTube enfocado al sector del ocio activo. Ha conseguido hacerse con un hueco en el mercado y diferenciarse de la competencia. Sin embargo, pese a registrar más de dos millones de visitas anuales, no es rentable económicamente porque no cuenta con un espacio habilitado para la venta. Aventus aprovecha esta posición ventajosa para ofertar productos que demandan los usuarios. El objetivo de este proyecto es convertir los usuarios de videoreviewPARKS en clientes de Aventus, expandirse para alcanzar nuevos clientes y convertirse en un referente en el mercado del ocio activo.
Resumen: Aventus is a project born in order to economically exploit the sale of products and services related to active leisure (theme parks, nature and adventure activities…). His antecedent is videoreviewPARKS, an audiovisual channel on the YouTube platform focused on the active leisure sector. It has managed to gain a foolhold in the market and differentiate from competitors. However, despite registering more than two million visitors a year, it is not economically viable because it does not have a place reserved for sales. Aventus takes advantage of this so as to offer products that users demand. The objective of this project is to turn the users of videoreviewPARKS into customers of Aventus, expand to reach new customers and become a referent in the active leisure market.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Lleure ; Parcs d'atraccions ; YouTube (Recurs electrònic)



50 p, 5.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-08-03, última modificación el 2024-05-19



   Favorit i Compartir