El concepto de educabilidad : una nueva forma de entender la relación entre educación, pobreza y desigualdad
Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Data: |
2012 |
Resum: |
El concepto de educabilidad propone una mirada compleja que abarque educación, pobreza y desigualdad, para captar las múltiples formas en que el empobrecimiento y la exclusión inciden en las oportunidades educativas. Porque la educación es fundamental para la equidad social, pero sin un mínimo de equidad social es muy difícil que la educación se pueda desarrollar. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Educació ;
Aspectes econòmics ;
Sociologia de l'educació ;
Igualtat d'oportunitats educatives |
Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 425 (2012) , p. 16-21, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Globalització, Educació i Polítiques Socials (GEPS)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-13, darrera modificació el 2022-02-06