¿Por qué y qué enseñar sobre la crisis?
Pagès Blanch, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 2010
Resum: La escuela debe abordar el tema de la crisis actual desde una doble vertiente: como problema social relevante y como problema en un contexto globalizado. Para ello, se deben trabajar aspectos introductorios sobre el modelo económico y analizar las causas de la crisis financiera y las consecuencias que comporta en desigualdad social, precariedad laboral, descenso del consumo y aumento de los impuestos.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Educació i globalització ; Crisi financera global, 2007-2009 ; Aspectes socials ; Crisis econòmiques ; 2008 ; Globalització (Economia)
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 405 (2010) , p. 52-60, ISSN 2386-6322

Adreça alternativa: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3302236


5 p, 84.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-15, darrera modificació el 2024-05-21



   Favorit i Compartir