El lenguaje de la ciencia
Caamaño, Aureli 
(IES Barcelona-Congrés)
Márquez, Conxita 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Roca Tort, Montserrat (IES Pla de les Moreres (Vilanova del Camí, Catalunya))
| Data: |
2003 |
| Resum: |
El lenguaje de la vida cotidiana es insuficiente para representar los fenómenos de la ciencia, que requiere unas formas de expresión propias y especializadas con palabras, gráficos, mapas, símbolos y ecuaciones. A pesar de las dificultades que entraña, el profesorado puede favorecer su aprendizaje para que el alumnado sepa leer, hablar y escribir textos científicos. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Document: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Matèria: |
Ciència ;
Ensenyament ;
Terminologia ;
Llenguatge natural ;
Lectura ;
Comprensió ;
Escrits tècnics |
| Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 330 (Dec 2003) , p. 76-80, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de divulgacióArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-16, darrera modificació el 2025-04-01