| Home > Articles > Published articles > La formación permanente del profesorado |
| Date: | 2002 |
| Abstract: | La diversidad cultural y la exclusión social no pueden afrontarse con actuaciones esporádicas y excepcionales, sino que deben integrarse en la formación permanente del profesorado para superar el desajuste entre las situaciones concretas de las aulas y la realidad social. Se exponen las estrategias, los contenidos y los criterios que deben regir la formación de los docentes. |
| Rights: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Language: | Català |
| Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Subject: | Professors ; Formació permanent ; Diversitat cultural ; Educació intercultural ; Integració escolar ; Infants immigrants ; Exclusió social |
| Published in: | Cuadernos de pedagogía, Num. 315 (2002) , p. 44-48, ISSN 2386-6322 |
5 p, 106.6 KB |