Pablo Iglesias : Entre una comunicació de masses i una comunicació d'elit
Amatller Dómine, Guillem
Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pablo Iglesias : Entre una comunicación de masas y una comunicación de élite
Additional title: Pablo Iglesias : Between a mass comunication and an elite communication
Date: 2016
Description: 58 pag.
Abstract: Pablo Iglesias utilitza diferents elements comunicatius en els diferents espais on participa. La seva comunicació política no és igual als mitjans de masses que als mitjans de l'entorn de La Tuerka. El treball analitza les diferències entre els dos espais en relació a si es produeix una comunicació de masses o d'elit i en relació a si hi ha diferències en l'eix dreta-esquerra.
Abstract: Pablo Iglesias usa diferentes elementos comunicativos en diferentes espacios en los que participa. La comunicación política que usa no es igual en los medios de masas que en los medios del entorno de La Tuerka. El trabajo analiza las diferencias comunicativas producidas en estos dos espacios en relación a si se produce una comunicación de masas o de élite y en relación a si hay diferencias en el eje derecha-izquierda.
Abstract: Pablo Iglesias uses different communicative aspects in those different places where he communicates. His political communication is not the same in mass media that what it actually is in La Tuerka. This project analyzes the differences in the political communication produced in both spaces. Moreover, this paper tries to figure out whether there is a mass communication or an elite one in his communication and if is there any difference in his ideological approach depending on the communicative space in which he participates.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Comunicació en la política ; Mitjans de comunicació de massa ; Iglesias Turrión, Pablo, 1978-



58 p, 3.6 MB

28.3 KB

18.0 KB

16.7 KB

36.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2016-11-29, last modified 2018-10-27



   Favorit i Compartir