La creativitat publicitària d'IKEA : Anàlisi de contingut de les campanyes audiovisuals de la companyia sueca a Espanya
Baldoví Ramos, Laura
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La creatividad publicitaria de IKEA : Análisis de contenido de las campañas audiovisuales de la compañia sueca en España
Additional title: The advertising creativity of IKEA : Audiovisual Content Analysis of the Advertising Campaings of the Sweedish Company in Spain
Date: 2016
Description: 183 pag.
Abstract: La investigació s'ha basat especialment en fer una anàlisi de contingut amb una mostra de 109 espots creatius que IKEA va produir entre 1999 i l'abril del 2016 a l'Estat espanyol. S'han trobat diferències significatives entre les peces de catàleg i les convencionals pel que fa a l'enfocament de la campanya i als aspectes formals que han portat a mantenir aquesta comparativa durant tot el treball. Per tal d'enriquir la recerca, prèviament es va fer una aproximació a la marca objecte d'estudi que ha permès una millor comprensió dels resultats obtinguts.
Abstract: La investigación se ha basado especialmente en hacer un análisis de contenido con una muestra de 109 anuncios creativos que IKEA produjo entre 1999 y abril de 2016 en España. Se han encontrado diferencias significativas entre las piezas de catálogo y las convencionales en el enfoque de la campaña y los aspectos formales que han llevado a mantener esta comparativa durante todo el trabajo. Para una investigación más enriquecedora, previamente se ha hecho una aproximación a la marca objeto de estudio para una mejor comprensión de los resultado obtenidos en el análisis de contenido.
Abstract: The research is specially based on the creation of a content analyisis with a sample of 109 creative spots that the company IKEA produced in Spain between the years 1999 and 2016. Important differences between catalog spots and conventional spots have been found while researching the main purpose and focus of the campaign. Also, the research shows the formal aspects that helped to prove this comparation. Previously, an aproximation to the studied brand has been made for a better understanding of the final results of the analysis.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Publicitat -- Campanyes ; Marques comercials ; Disseny industrial -- Filosofia ; Ikea A/S



184 p, 15.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2016-12-19, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir