La gestió de la comunicació a les ONG : Estudi de cas: Greenpeace Espanya
García Pujol, Èrika
Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La gestión de la comunicación en ONG : Estudio de caso: Greenpeace España
Títol variant: Communication management in NGO : Case study: Greenpeace Spain
Data: 2016
Descripció: 163 pag.
Resum: Gestionar la comunicació de manera estratègica suposa un avantatge competitiu per empreses però també per altres organitzacions com les ONG. Aquestes són organitzacions solidàries amb objectius diferents dels de qualsevol empresa, per això la comunicació es gestiona des d'una altra mirada, aprofitant al màxim els beneficis del món digital i lluitant per consolidar una imatge sòlida dins d'un sector influenciat pels estereotips. La present investigació es basa en l'estudi de la gestió de la comunicació de l'ONG Greenpeace Espanya i posa èmfasi en la gestió en línia, un element que es troba en auge i que ha revolucionat la comunicació corporativa.
Resum: Gestionar la comunicación de manera estratégica supone una ventaja competitiva para las empresas pero también para otras organizaciones como las ONG. Éstas son organizaciones solidarias con objetivos distintos a los de cualquier empresa, por esto la comunicación se gestiona des de otra perspectiva, aprovechando al máximo los beneficios del mundo digital y luchando para consolidar una imagen sólida en un sector influenciado por los estereotipos. Ésta investigación se basa en el estudio de la gestión de la comunicación de la ONG Greenpeace España y pone énfasis en la gestión en línea, un elemento en auge que ha revolucionado la comunicación corporativa.
Resum: To manage communication strategically is a competitive advantage for companies but also for other organizations such as NGOs. These are solidarity organizations with different aims than the others companies, so communication is managed from another perspective, maximizing the benefits of the digital world and struggling to build a strong image in a sector influenced by stereotypes. This research is based on the study of communication management of the NGO Greenpeace Spain and emphasizes the online management, an element that is booming nowadays and has revolutionized the corporate communication world.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Comunicació en l'empresa ; Greenpeace (Espanya)



163 p, 8.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-01-20, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir