Evolució i tendències de les eines de comunicació interna en l'entorn 2.0 : estudi de cas, Unilever
Roca López, Anna
Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Evolución y tendencias de las herramientas de comunicación interna en el entorno 2.0 : estudio de caso, Unilever
Título variante: Evolution and trends of internal communication tools in 2.0 World : study of case, Unilever
Fecha: 2016
Descripción: 98 pag.
Resumen: Les empreses cada vegada més tenen la necessitat de personalitzar les seves vies de comunicació, atès que comencen a adonar-se de la importància de transmetre la seva identitat i cultura corporatives als seus públics interns per aconseguir millores empresarials. A més, la comunicació s'ha anat individualitzant i adoptant diferents formes per adaptar-se al tipus d'organització què es tracta, al missatge què es vol transmetre i als diferents stakeholders als quals es dirigeix. Encertar les eines de comunicació interna serà la clau per l'èxit de l'organització. I en el treball es demostra a través d'un cas real, el d'Unilever Espanya.
Resumen: Las organizaciones cada vez más tienen la necesidad de personalizar sus vías de comunicación, dado que empiezan a darse cuenta de la importancia de transmitir su identidad y cultura corporativas a sus públicos internos para conseguir mejoras empresariales. Además, la comunicación ha ido individualizándose i adoptando diferentes formas para adaptarse al tipo de organización, al mensaje que se quiere transmitir y a los diferentes stakeholders a los que se dirige. Acertar la herramienta de comunicación interna será la clave para el éxito de la organización. Y en el trabajo se demuestra a través de un caso real, el de Unilever España.
Resumen: In enterprises has enhance the necessity of customize its communication paths, because of the importance of transmitting its corporative identity and its corporative culture to internal stakeholders. Therefore, to achieve business improvements. Over the years, individual communication has been taking place and adopting different shapes in order to adapt to the type of company, to the message it wants to transmit and to all the stakeholders it wants to contact with. To guess the correct internal communication tools will become the key to reach the Company's success. In the final degree project it is shown through a real case, Unilever Spain Group.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Empreses ; Comunicació ; Comunicació en organitzacions ; Casos, Estudis de ; Unilever Spain Group (Firma)



98 p, 2.5 MB



21.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-02-13, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir