Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari
Monguillot Alonso, Berta
González Parera, Montserrat, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Fecha: |
2016 |
| Descripción: |
26 pag. |
| Resumen: |
L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. S'ofereix la possibilitat de treballar la resolució dels conflictes a partir d'una activitat motivadora ajustada al desenvolupament de les capacitats pròpies del Currículum del segon cicle d'educació infantil. Aquestes propostes s'han dut a terme en diferents sessions en dues escoles públiques de barcelona d'educació viva i activa amb infants de 3 a 6 anys d'edat. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Titulación: |
Educació Infantil [2500797] |
| Plan de estudios: |
Grau en Educació Infantil [891] ; Grau en Educació Infantil [847] |
| Documento: |
Treball final de grau ; Text |
| Materia: |
Habilitats socials ;
Titelles ;
Educació infantil |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2017-03-24, última modificación el 2024-09-14