Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari
Monguillot Alonso, Berta
González Parera, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2016
Descripció: 26 pag.
Resum: L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. S'ofereix la possibilitat de treballar la resolució dels conflictes a partir d'una activitat motivadora ajustada al desenvolupament de les capacitats pròpies del Currículum del segon cicle d'educació infantil. Aquestes propostes s'han dut a terme en diferents sessions en dues escoles públiques de barcelona d'educació viva i activa amb infants de 3 a 6 anys d'edat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Pla d'estudis: Grau en Educació Infantil [891] ; Grau en Educació infantil [847]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Habilitats socials ; Titelles ; Educació infantil



26 p, 997.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2017-03-24, darrera modificació el 2022-05-09



   Favorit i Compartir