Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari
Monguillot Alonso, Berta
González Parera, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2016
Description: 26 pag.
Abstract: L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. S'ofereix la possibilitat de treballar la resolució dels conflictes a partir d'una activitat motivadora ajustada al desenvolupament de les capacitats pròpies del Currículum del segon cicle d'educació infantil. Aquestes propostes s'han dut a terme en diferents sessions en dues escoles públiques de barcelona d'educació viva i activa amb infants de 3 a 6 anys d'edat.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català.
Studies: Educació Infantil [2500797]
Study plan: Graduat o Graduada en Educació Infantil [891] ; Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Document: bachelorThesis ; Text
Subject: Habilitats socials ; Titelles ; Educació infantil



26 p, 1.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. Bachelor's degree final project

 Record created 2017-03-24, last modified 2018-10-21



   Favorit i Compartir