Titelles i joc dramàtic organitzat com a experiència de creixement i convivència al parvulari
Monguillot Alonso, Berta
González Parera, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Date: |
2016 |
Description: |
26 pag. |
Abstract: |
L'objectiu principal d'aquest treball és mostrar com, a partir de l'escenificació amb titelles dels conflictes més habituals a l'aula, els infants són capaços de representar mitjançant el joc dramàtic organitzat, un pla de millora per a les situacions que han vist representades. S'ofereix la possibilitat de treballar la resolució dels conflictes a partir d'una activitat motivadora ajustada al desenvolupament de les capacitats pròpies del Currículum del segon cicle d'educació infantil. Aquestes propostes s'han dut a terme en diferents sessions en dues escoles públiques de barcelona d'educació viva i activa amb infants de 3 a 6 anys d'edat. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Educació Infantil [2500797] |
Study plan: |
Grau en Educació Infantil [891] ; Grau en Educació Infantil [847] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Habilitats socials ;
Titelles ;
Educació infantil |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Education Sciences. TFG
Record created 2017-03-24, last modified 2023-07-22