Realización de un framework en el back-end de una aplicación móvil en el entorno comercial
Getino Gavara, Nuria
Gesa Boté, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Development of a framework in the back-end of a mobile application in the commercial environment
Títol variant: Realizació d'un framework en el back-end d'una aplicació mòbil en un entorn comercial
Data: 2017-02-08
Resum: El comportamiento del consumidor ha cambiado en los últimos años. Las empresas se han ido adaptando a las nuevas tendencias de marketing apostando por utilizar herramientas tecnológicas que les permitan darse a conocer y a su vez, a conocer y satisfacer las necesidades de las nuevas generaciones. Estas basan sus decisiones de compra en herramientas digitales que les proporcionen características sobre los servicios o productos que desean adquirir. Por lo tanto, las empresas no solo deben centrarse en el diseño de las aplicaciones, sino también en lo que transmiten con estos diseños.
Resum: In the last years, consumers' behaviour has changed. The companies have been adapting to the new marketing trends, and they now go for technological tools that enable them to put themselves on the spot and, at the same time, to know the new generations and fulfil their needs. Currently, new generations focuse their shopping decisions on digital tools that can supply them with features about the services and commodities they want to purchase. Therefore, the companies must focuse not only on application design, but in what they are transmitting with those designs.
Resum: El comportament del consumidor ha canviat en els últims anys. Les empreses s'han anat adaptant a les noves tendències de màrqueting apostant per utilitzar eines tecnològiques que els permetin donar-se a conèixer i al seu torn, a conèixer i satisfer les necessitats de les noves generacions. Aquestes basen les seves decisions de compra en eines digitals que els proporcionin característiques sobre els serveis o productes que desitgen adquirir. Per tant, les empreses no solament han de centrar-se en el disseny de les aplicacions, sinó també en el que transmeten amb aquests dissenys.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Back-end ; Aplicació mòbil ; Framework ; E-commerce ; Enginyeria del programari ; Transformació digital ; Compra/venda ; Aplicación móvil ; Ingeniería del software ; Transformación digital ; Compra/venta ; Mobile application ; Engineering software ; Digital transformation ; Trading



11 p, 966.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2017-04-19, darrera modificació el 2018-06-23



   Favorit i Compartir