Mètodes de Recerca en Comunicació [103868]
Guimerà Orts, Josep Àngel
Jordan Avila, Santiago
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2017-18
Resum: L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objetius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. - Explicar les estratègies més adequades per a la planificació i el disseny de la recerca en comunicació i publicitat. - Obtenir el coneixement bàsic que permeti a l'estudiant dissenyar i desenvolupar un projecte de recerca amb rigor científic en l'àmbit de la comunicació i la publicitat. - Conèixer les tècniques d'exposició oral que ajuden a millorar la presentació i defensa pública de les recerques.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]



Català
4 p, 74.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2017-07-14, darrera modificació el 2021-06-26



   Favorit i Compartir