El repàs escolar com a complement de l'educació formal : un estudi segons la classe social i el capital emocional
López Sánchez, Alba
Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Date: 2017
Description: 20 pag.
Abstract: L'educació dels instituts conviu amb la pràctica privada de classes particulars de reforç educatiu. La falta d'eficiència del sistema educatiu impulsa al sector privat a resoldre la demanda d'alguns estudiants; s'individualitza el fracàs escolar com si fos quelcom que estudiants han de resoldre per continuar el ritme d'aprenentatge a les aules. L'estudi consisteix en l'anàlisi del discurs familiar de famílies, que tenen fills cursant l'ESO i alhora classes de reforç. L'objectiu és observar si existeixen diferències en el discurs sobre la necessitat de fer classes de repàs tenint en compte la classe social i el capital emocional de les famílies.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Sociologia [2500262]
Study plan: Grau en Sociologia [819]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Capital emocional ; Repàs escolar ; Habitus familiar ; Reflexivitat



TFG
20 p, 241.9 KB

Pòster
1 p, 276.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Political Science and Sociology

 Record created 2017-07-27, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir