Preparados : ideación, diseño y preproducción de una sitcom juvenil para televisón en España.
Granell Hernando, Maria
Valle Peris, Maria del
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Preparados : ideació, disseny i pre-producció d'una sitcom juvenil per a televisió a Espanya.
Título variante: Preparados : conception, designing and preproduction of a youth sitcom for television in Spain.
Fecha: 2017
Descripción: 270 pag.
Resumen: Preparados neix com a resposta d'una situació prolongada de recessió ecnòmica que afecta, en gran part, a la generació millennial. Així doncs, la sitcom tracta la problemàtica de l'atur en els més joves. Aquest projecte recull tots els processos propis de la pre-producció d'una comèdia de situació, els quals s'han de dur a terme per tal de produir, posteriorment, l'obra audiovisual. També inclou, d'una banda, una anàlisi teòrica del gènere i una recopilació dels referents que han servit com a base per a l'elaboració de la sitcom. D'altra banda, estudia les possibilitats de mercat i fa una valoració general d'aquest producte.
Resumen: Preparados nace como respuesta a una situación prolongada de recesión económica que afecta, en gran parte, a la generación millennial. De esta manera, la sitcom trata la probemática del paro en los más jóvenes. Este proyecto recoge todos los procesos propios de la preproducción de una comedia de situación, los cuales deben llevarse a cabo para producir, posteriormente, la obra audiovisual. También inlcluye, por un lado, un análisis teórico del género y una recopilación de los referentes que han servido como base para la elaboración de la sitcom. Por otro lado, estudia las posibilidades de mercado y hace una valoración general de este producto.
Resumen: Preparados is born as an answer of an economic crisis which affects, mainly, the millennials. Therefore, this sitcom speaks about the issues that surround youth and the current situation of unenployment. This project compresses all the preproduction processes that need to be done so the audiovisual work is finally produced. It also includes, on the one side, a theoric analysis of the genre and a summary of the referents that have been used as a base to create the sitcom. On the other side, it studies the market possibilities and makes a general review of the product.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Materia: Guions televisius ; Sèries televisives ; Art d'escriure ; Comèdies ; Treball ; Amistat ; Crisi econòmica ; Atur



270 p, 3.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-08-02, última modificación el 2018-10-21



   Favorit i Compartir