L'impacte dels trending tòpics al marc comunicatiu actual : reportatge web
Martinell Lozano, Júlia
Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: El impacto de los trending tòpics en el marco comunicativo actual : reportaje web
Título variante: The trending topics impact on the current communication framework : online report
Fecha: 2017
Descripción: 82 pag.
Resumen: Aquest projecte mostra com podria ser un reportatge web sobre l'impacte dels trending tòpics als mitjans, a les empreses i els usuaris a través de Facebook. Es valoren els aspectes positius i negatius d'aquest nou marc comunicatiu liderat per les xarxes socials i els trending tòpics i s'extreuen conclusions de quina és la dimensió de l'impacte social que han provocat aquests canvis. Per tal de que l'anàlisi sigui més acurat, en el cas dels trending tòpics dels mitjans i les empreses a Facebook, s'ha portat a terme una investigació quantitativa d'observació i recull de dades durant una setmana a Facebook. En el cas dels usuaris, s'han portat a terme enquestes a cent persones. Un cop finalitzada la recerca, es planteja com es plasmarà tota la informació escrita a la pantalla i s'ha fet un prototip de pàgina web per acollir el reportatge.
Resumen: Este proyecto muestra cómo podría ser un reportaje web sobre el impacto de los trending topics en los medios, las empresas y los usuarios a través de Facebook. Se valoran los aspectos positivos y negativos de este marco comunicativo liderado por la redes sociales y los trending topics y se extraen conclusiones sobre cuál es la dimensión del impacto social que han provocado estos cambios. Para conseguir un análisis más acurado, en el caso de los trending topics de los medios y las empresas en Facebook, se ha llevado a cabo una investigación cuantitativa de observación y recogida de datos durante una semana en Facebook. En el caso de los usuarios, se han llevado a cabo encuestas a cien personas. Una vez finalizada la búsqueda, se plantea cómo se plasmará toda la información escrita en la pantalla y se ha hecho un prototipo de página web para acoger el reportaje.
Resumen: This project intends to reveal an example of an online report about the trending topics' impact on the media, enterprises and users on Facebook. Positive and negative aspects of the current communication framework leaded by social media and trending topics are considered to achieve conclusions about the extent of the social impact that these changes have provoked. In order to achieve an accurate analysis, in the trending topics case on media and enterprises on Facebook, a quantitative investigation and data collect have been carried out for a week on Facebook. In the users case, surveys have been submitted by one hundred people to establish results. Once the research has been finished, the project shows how all the information should be presented on the screen and a website prototype for the report has been designed.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Xarxes socials en línia ; Facebook (Recurs electrònic) ; Empreses ; Comunicació ; Màrqueting



82 p, 2.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-09-08, última modificación el 2023-06-13



   Favorit i Compartir