Biblia de Atrapados en el Tiempo
Parra Martín, Eric
Serván Jiménez, Irene
Terribas Llopis, Jordi
Gutiérrez Garcia, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Bíblia de Atrapados en el Tiempo
Additional title: Bible of Atrapados en el Tiempo
Date: 2017
Description: 136 pag.
Abstract: Ideació i creació del nou format de televisió "Atrapados en el Tiempo" i producció del seu teaser de venta. Es tracta d'un docu-reality en què deu concursants han de conviure durant seixanta dies en una masia aïllada en el camp i en la qual, setmana rere setmana, retrocediran en el temps a una època cada vegada més antiga. El treball el conformen la bíblia del projecte, on queden definides totes les característiques del format, el pressupost i tots els documents elaborats per la producció del teaser.
Abstract: Ideación y creación del nuevo formato de televisión "Atrapados en el Tiempo" y producción de su teaser de venta. Se trata de un docu-reality en el que diez concursantes tienen que convivir durante sesenta días en una masía aislada en el campo y en la cual, semana tras semana, retrocederán en el tiempo a una época cada vez más antigua. El trabajo lo conforman la biblia del proyecto, donde queden definidas todas las características del formato, el presupuesto y todos los documentos elaborados para la producción del teaser.
Abstract: Ideation and creation of the new television format "Atrapados en el Tiempo" and production of its selling teaser. It is a docu-reality in which ten contestants must coexist for sixty days in a country house isolated in the field and in which, week after week, they will go backward in time to former ages. The project consists of the bible of the program, where are defined all the format's characteristics, the budget and every document elaborated to produce the teaser.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Subject: Xous d'impacte ; Programes de televisió ; Guions televisius ; Indústria de la televisió



136 p, 138.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies

 Record created 2017-09-14, last modified 2020-08-30



   Favorit i Compartir