Creación y construcción de la marca Mireia Bellver
Bellver Gay, Mireia
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Creació i construcció de la marca Mireia Bellver
Título variante: Creation and brand building Mireia Bellver
Fecha: 2017
Descripción: 72 pag.
Resumen: Estudi del concepte "marca personal", per aplicar-ho posteriorment a la creació de la meva pròpia marca.
Resumen: Estudio del concepto "marca personal", para aplicarlo posteriormente a la creación de mi propia marca.
Resumen: Study the concept of personal branding to later apply it to the creation of my personal brand.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Marques comercials ; Logotip ; Comunicació ; Publicitat ; Marca personal



72 p, 2.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-09-14, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir