L'estratègia comunicativa de BubbleNut Wash. De la causa social a la idea de negoci
Ibars Alberich, Clara
Fajula, Anna, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Título variante: |
La estrategia comunicativa de BubbleNut Wash. De la causa social a la idea de negocio |
| Título variante: |
BubbleNut Wash's communication strategy. From the social cause to the business idea |
| Fecha: |
2017 |
| Descripción: |
94 pag. |
| Resumen: |
Aquest treball planteja l'estratègia comunicativa pel llançament de la marca BubbleNut Wash a Barcelona. Té dues parts: una teòrica i l'altra pràctica. En la primera, s'inclou la definicició teòrica de l'empresa social, el medi ambient i la comunicació i les parts essencials d'un pla de comunicació. La part pràctica consta del desenvolupament del pla de comunicació per al llançament de la marca a Barcelona, que inclou: el context de l'empresa, els seus públics, diagnosi i problema de comunicació, estratègia de marca i estratègia de comunicació. |
| Resumen: |
Este trabajo plantea la estrategia comunicativa para el lanzamiento de la marca BubbleNut Wash a Barcelona. Tiene dos partes: una teórica i la otra práctica. En la primera se incluye la definición de empresa social, el medio ambiente y la comunicación y las partes esenciales de un pla de comunicación. La parte práctica consiste en el desarrollo del plan de comunicación para el lanzamiento de la marca a Barcelona, que incluye: el contexto de la empresa, sus públicos, diagnóstico y problema de comunicación, estrategia de marca y estrategia de comunicación. |
| Resumen: |
The current project is a communication strategy to bring BubbleNut Wash's brand products to Barcelona. It is divided in two parts. The first one sets the theoretical bases of the dissertation by doing a literature review of the following concepts: social enterprise, environmental communication and communication plan. By doing so it provides an extended definition and understanding of the core concepts related to the analysed brand. The second part develops a communication plan to bring BubbleNut Wash brand products to Barcelona. As such, it includes: the company's context, audience, diagnosis and communication problem, brand strategy and communication strategy. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Documento: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
| Materia: |
Planificació estratègica ;
Marques comercials ;
Publicitat ;
Comunicació ;
Barcelona (Catalunya) |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2017-09-19, última modificación el 2022-05-01