L'estratègia comunicativa de BubbleNut Wash. De la causa social a la idea de negoci
Ibars Alberich, Clara
Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La estrategia comunicativa de BubbleNut Wash. De la causa social a la idea de negocio
Títol variant: BubbleNut Wash's communication strategy. From the social cause to the business idea
Data: 2017
Descripció: 94 pag.
Resum: Aquest treball planteja l'estratègia comunicativa pel llançament de la marca BubbleNut Wash a Barcelona. Té dues parts: una teòrica i l'altra pràctica. En la primera, s'inclou la definicició teòrica de l'empresa social, el medi ambient i la comunicació i les parts essencials d'un pla de comunicació. La part pràctica consta del desenvolupament del pla de comunicació per al llançament de la marca a Barcelona, que inclou: el context de l'empresa, els seus públics, diagnosi i problema de comunicació, estratègia de marca i estratègia de comunicació.
Resum: Este trabajo plantea la estrategia comunicativa para el lanzamiento de la marca BubbleNut Wash a Barcelona. Tiene dos partes: una teórica i la otra práctica. En la primera se incluye la definición de empresa social, el medio ambiente y la comunicación y las partes esenciales de un pla de comunicación. La parte práctica consiste en el desarrollo del plan de comunicación para el lanzamiento de la marca a Barcelona, que incluye: el contexto de la empresa, sus públicos, diagnóstico y problema de comunicación, estrategia de marca y estrategia de comunicación.
Resum: The current project is a communication strategy to bring BubbleNut Wash's brand products to Barcelona. It is divided in two parts. The first one sets the theoretical bases of the dissertation by doing a literature review of the following concepts: social enterprise, environmental communication and communication plan. By doing so it provides an extended definition and understanding of the core concepts related to the analysed brand. The second part develops a communication plan to bring BubbleNut Wash brand products to Barcelona. As such, it includes: the company's context, audience, diagnosis and communication problem, brand strategy and communication strategy.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Planificació estratègica ; Marques comercials ; Publicitat ; Comunicació ; Barcelona (Catalunya)



94 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-19, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir