Revolución digital : el caso de los deportes electrónicos en los medios de comunicación deportivos
Romo Moreno, Lorena
Hernández Gómez, Juan Bautista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Revolució digital : el cas dels esports electrònics als mitjans de comunicació esportius
Additional title: Digital revolution : the case of e-Sports in sports media
Date: 2017
Description: 80 pag.
Abstract: Els esports electrònics son un fenomen en expansió que suposa un canvi en la concepció d'esport i els videojocs, creant amb ell grans comunitats d'aficionats i establint noves formes de consumir informació, tot això basat en les noves eines digitals. Aquest treball té com a objectiu plasmar si la revolució digital que comporta aquest fenomen ha arribat també als mitjans de comunicació tradicionals. En aquest cas, s'estudiarà la cobertura mediàtica del League Of Legends World Championship als principals diaris esportius a Espanya.
Abstract: Los deportes electrónicos son un fenómeno en expansión que supone un cambio en la concepción del deporte y los videojuegos, creando asimismo grandes comunidades de aficionados y estableciendo nuevas formas de consumir información, todo ello basado en las nuevas herramientas digitales. Este trabajo tiene como objetivo plasmar si la revolución digital que conlleva este fenómeno ha alcanzado también a los medios de comunicación tradicionales. En este caso, se estudiará la cobertura mediática de la final del League Of Legends World Championship en los principales diarios deportivos en España.
Abstract: Electronic sports are a growing phenomenon that implies a change on the understanding of sport and videogames, creating as well big fandom communities and setting new ways of consuming information, all of it based on the new digital tools. This research paper aims to reflect if the digital revolution which entails this phenomenon has also reached the traditional media. In this case, media coverage of the League Of Legends World Championship finals will be studied over the main sports newspapers in Spain.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Mitjans de comunicació i esports ; Esports electrònics ; Periodisme electrònic ; Espanya



80 p, 4.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2017-10-18, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir