Data: |
2017 |
Descripció: |
75 p. |
Resum: |
En el marc de l'optativa 'Hort escolar', que cursen els alumnes de la classe de 3r de la ESO C del IES Barri Besòs, situat en un àrea de classe treballadora de Barcelona, vam dissenyar i aplicar una seqüència d'ensenyament i aprenentatge (SEA) sobre el disseny col·laboratiu i la implementació d'un sistema de reg. A partir d'un enfocament qualitatiu de recerca educativa concloem que l'hort constitueix un entorn d'aprenentatge amb un elevat potencial per a l'aprenentatge de competències comunicatives i cientifico-tecnològiques de l'alumnat en risc d'exclusió social i educativa. |
Resum: |
En el marco de la optativa 'Huerto escolar', que cursan los alumnos de la clase de 3ro de la ESO C del IES Barri Besòs, situado en un área de clase trabajadora de Barcelona, diseñamos y aplicamos una secuencia de enseñanza y aprendizaje (SEA) sobre el diseño colaborativo e implementación de un sistema de riego. A partir de un enfoque cualitativo de investigación educativa concluimos que el huerto constituye un entorno de aprendizaje con un elevado potencial para el aprendizaje de competencias comunicativas y científico-tecnológicas del alumnado en riesgo de exclusión social y educativa. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Recerca en Educació [4313815] |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster de recerca en educació |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Ciència -- Ensenyament secundari -- Metodologia ;
Horts escolars -- Barcelona (Catalunya) ;
Educació inclusiva -- Barcelona (Catalunya) ;
Integració escolar -- Barcelona (Catalunya) |