Date: |
2017 |
Abstract: |
Per aconseguir que la Geologia resulti més atraient i entenedora per l'alumnat de primer d'ESO, en aquesta seqüència didàctica es realitzen activitats amb diferents orientacions metodològiques: construcció d'una maqueta de modelatge càrstic, sortida de camp a Sant Miquel del Fai per poder treballar "in situ" els coneixements adquirits a l'aula i creació d'un itinerari geològic urbà per la població de Lliçà d'Amunt. Els alumnes fan una descoberta de l'entorn proper, descobreixen l'ús dels recursos geològics a la seva població i treballen l'observació i respecte per la natura. |
Abstract: |
To make Geology more attractive and understandable for ESO students, they carry out activities with different methodological guidelines: construction of a model of the Karst modeling, exit of the field in Sant Miquel del Fai to be able to work "in situ" the knowledge acquired in the classroom and creation of an urban geological itinerary for the population of Lliçà d'Amunt. Students make a discovery of the nearby environment, discover the use of geological resources in their population and work on observation and respect for nature. |
Rights: |
Tots els drets reservats. |
Language: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Sortida geològica ;
Maqueta ;
Roques sedimentàries ;
Riu ;
Modelat càrstic ;
Recorregut urbà ;
Entorn ;
Observació natura ;
Geological excursion ;
Scale model ;
Sedimentary rocks ;
River ;
Karstic modeling ;
Urban route ;
Environment ;
Nature observation |
Published in: |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 34 (2017) , p. 9-11 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712 |