Additional title: |
Questions about advertising narrative enunciation or Discover as a product made in Andalusia |
Date: |
1994 |
Abstract: |
Muchos son los factores que reclaman en el discurso audiovisual la atención, cuando no la identificación, del receptor real. Todos esos factores se aglutinan modelando en el interior del texto un destinatario. |
Abstract: |
There are many factors that demand in audiovisual discourse the attention, if not the identification, of the real receiver. All these factors are agglutinated by modeling a recipient within the text. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. ![Creative Commons](/img/licenses/by.ico) |
Language: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Advertising narrative ;
Andalusia ;
Narrativa publicitaria ;
Andalucía |
Published in: |
Questiones publicitarias, Núm. 3 (1994) , p. 72-81 (Ensayos) , ISSN 1988-8732 |