Google Scholar: citations
Publicidad y comunicacion corporativa en la era digital
Hernández-Santaolalla, Víctor (Universidad de Sevilla)

Date: 2010
Abstract: Index de les obres ressenyades: Marina RAMOS SERRANO; Manuel GARRIDO LORA; Juan Carlos RODRÍGUEZ CENTENO, Publicidad y comunicacion corporativa en la era digital. Madrid: Pirámide, 2009.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà.
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Subject: Publicidad ; Comunicación corporativa ; Digital
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 15 (2010) , p. 148-151 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v15-hernandez-santaolalla
DOI: 10.5565/rev/qp.89


4 p, 61.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Reviews

 Record created 2018-02-15, last modified 2018-11-03



   Favorit i Compartir