Google Scholar: cites
Publicidad y comunicacion corporativa en la era digital
Hernández-Santaolalla, Víctor (Universidad de Sevilla)

Data: 2010
Resum: Index de les obres ressenyades: Marina RAMOS SERRANO; Manuel GARRIDO LORA; Juan Carlos RODRÍGUEZ CENTENO, Publicidad y comunicacion corporativa en la era digital. Madrid: Pirámide, 2009.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Matèria: Publicidad ; Comunicación corporativa ; Digital
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 15 (2010) , p. 148-151 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v15-hernandez-santaolalla
DOI: 10.5565/rev/qp.89


4 p, 61.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2018-11-03



   Favorit i Compartir