Google Scholar: cites
Aspectos de comunicación y creatividad publicitarias. César San Nicolás Romera. Murcia, Monografías de Ciencias Sociales y de la Comunicación, Universidad Católica San Antonio, 2003. 228 páginas
Guardiola Corral, Verónica Ifigenia

Data: 2004
Resum: Obra ressenyada: César SAN NICOLÁS ROMERA, Aspectos de comunicación y creatividad publicitarias. Murcia: Universidad Católica San Antonio, 2003.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Creatividad ; Publiidad
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 9 (2004) , p. 164-166 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v9-guardiola
DOI: 10.5565/rev/qp.183


3 p, 222.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir