Google Scholar: citas
Marketing y videojuegos: product placement, in-game advertising y advergaming. José María Parreño, ESIC, Madrid, 2010. 183 páginas
García Pérez, Enrique (Universidad de Sevilla)

Fecha: 2010
Resumen: Obra ressenyada: José María PARREÑO, Marketing y videojuegos: product placement, in-game advertising y advergaming. Madrid: ESIC, 2010.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: review ; ressenya ; publishedVersion
Materia: Marketing ; Videojuegos
Publicado en: Questiones publicitarias, Núm. 15 (2010) , p. 155-158 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v15-garcia
DOI: 10.5565/rev/qp.91


4 p, 71.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2020-11-15



   Favorit i Compartir