Google Scholar: citas
Estrategias de la persuasión. Adrian Huici Modenes. Alfar Universidad, Sevilla, 1996
Garrido Lora, Manuel (Universidad de Sevilla)

Fecha: 1997
Resumen: Obra ressenyada: Adrian HUICI MODENES, Estrategias de la persuasión. Mito y propaganda política. Sevilla: Alfar Universidad, 1996.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Materia: Estrategias ; Persuasión ; Strategies ; Persuasion
Publicado en: Questiones publicitarias, Núm. 6 (1997) , p. 152-154 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v6-garrido-2
DOI: 10.5565/rev/qp.259


3 p, 329.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2022-03-05



   Favorit i Compartir