Google Scholar: cites
Estrategias de la persuasión. Adrian Huici Modenes. Alfar Universidad, Sevilla, 1996
Garrido Lora, Manuel (Universidad de Sevilla)

Data: 1997
Resum: Obra ressenyada: Adrian HUICI MODENES, Estrategias de la persuasión. Mito y propaganda política. Sevilla: Alfar Universidad, 1996.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Estrategias ; Persuasión ; Strategies ; Persuasion
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 6 (1997) , p. 152-154 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v6-garrido-2
DOI: 10.5565/rev/qp.259


3 p, 329.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir