Google Scholar: cites
Neuromarketing ¿Por qué tus clientes se acuestan con otro si dicen que les gustas tú?. Néstor Braidot. Gestión 2000, Barcelona, 2009. 229 páginas
Muñiz Velázquez, José Antonio (Universidad Pontificia de Salamanca)

Data: 2009
Resum: Obra ressenyada: Néstor BRAIDOT, Neuromarketing ¿Por qué tus clientes se acuestan con otro si dicen que les gustas tú?. Barcelona: Gestión 2000, 2009.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Neuromarketing
Publicat a: Questiones publicitarias, Núm. 14 (2009) , p. 165-167 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v14-muniz
DOI: 10.5565/rev/qp.105


3 p, 97.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05



   Favorit i Compartir