Neuromarketing ¿Por qué tus clientes se acuestan con otro si dicen que les gustas tú?. Néstor Braidot. Gestión 2000, Barcelona, 2009. 229 páginas
Muñiz Velázquez, José Antonio (Universidad Pontificia de Salamanca)
Data: |
2009 |
Resum: |
Obra ressenyada: Néstor BRAIDOT, Neuromarketing ¿Por qué tus clientes se acuestan con otro si dicen que les gustas tú?. Barcelona: Gestión 2000, 2009. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Neuromarketing |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Núm. 14 (2009) , p. 165-167 (Reseñas) , ISSN 1988-8732 |
Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v14-muniz
DOI: 10.5565/rev/qp.105
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Questiones PublicitariasArticles >
Articles de recercaArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2018-02-15, darrera modificació el 2022-03-05