Google Scholar: citations
Comunicación audiovisual corporativa. Como visualizar la identidad de las organizaciones. FERNANDO GALINDO RUBIO. Salamanca, Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004. 253 páginas
Guarinos, Virginia (Universidad de Sevilla)

Date: 2005
Abstract: Obra ressenyada: Fernando GALINDO RUBIO, Comunicación audiovisual corporativa. Salamanca: Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Subject: Comunicación ; Audiovisual ; Corporativa
Published in: Questiones publicitarias, Núm. 10 (2005) , p. 224-226 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v10-guarinos
Adreça alternativa: https://questionespublicitarias.es/article/view/v10-guarinos
DOI: 10.5565/rev/qp.166


6 p, 410.2 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Questiones Publicitarias
Articles > Research articles
Articles > Reviews

 Record created 2018-02-15, last modified 2025-10-12



   Favorit i Compartir