Disseny de recursos per atendre les necessitats educatives especials en l'àmbit no formal en col·laboració amb el Centre de Recuperació d'Animals Marins
Marsal Palomas, Jordina
Valdés Sánchez, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2017
Description: 87 pag.
Abstract: L'educació inclusiva s'ha convertit en un repte dins l'àmbit educatiu i a la societat en general, això implica un procés i uns canvis en la manera de pensar i entendre les relacions d'igualtat. Així doncs, aquest treball pretén posar un granet d'inclusió dins l'àmbit de l'educació no formal, concretament al Centre de Recuperació d'Animals Marins, fundació dedicada a la protecció del medi marí i de les espècies amenaçades que hi habiten. El treball proporciona estratègies i recursos als educadors per atendre les Necessitats Educatives Especials i aportar tècniques per incloure tot l'alumnat a les activitats.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Educació Primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [896]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Educació inclusiva ; Educació no formal ; Necessitats Educatives Especials



87 p, 1.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. TFG

 Record created 2018-02-22, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir