UAB RVT Remote Video-tutorship : Plataforma de vídeo-tutories
Urquia Lopez, Ander
Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: UAB RVT Remote Video-tutorship : Video-tutorships platform
Título variante: UAB RVT Remote Video-tutorship : Plataforma de vídeo-tutorías
Fecha: 2018-02-13
Resumen: Vivim en un món globalitzat, on la distància ja no és una barrera i la immediatesa és un valor afegit, amb aquestes premisses, neix UAB RVT, una plataforma de vídeo-tutories enfocada a l'àmbit universitari, que té com a objectiu facilitar a professors i alumnes la realització de tutories de forma remota, de manera que cap de les dues parts implicades hagi de desplaçar-se a un lloc en concret i per tant, facilitar que ambdues parts puguin gestionar el temps de forma més eficient, estalviant-se desplaçaments, facilitant la possibilitat de compaginar els estudis / la docència amb altres projectes.
Resumen: We live in a globalized world, where distance is no longer a barrier and the immediacy is an added value, with these premisses, UAB RVT is born, a video-tutorship platform focused on university area, which aims to facilitate teachers and students making video-tutorships remotely, through platform. So that neither of the two parties involved have to move to any place in particular and therefore, facilitate that both parties can manage time more efficiently, saving the displacements, facilitating the possibility of combinin the studies / teaching with other projects.
Resumen: Vivimos en un mundo globalizado, donde la distancia ya no es una barrera y la inmediatez es un valor añadido, con estas premisas, nace UAB RVT, una plataforma de vídeo-tutorías enfocada al ámbito universitario, que tiene como objetivo facilitar a profesores y alumnos la realización de tutorías de forma remota, de manera que ninguna de las de dos partes implicadas tenga que desplazarse a un lugar en concreto y por lo tanto, facilitar que ambas partes puedan gestionar el tiempo de forma más eficiente, ahorrándose desplazamientos, facilitando la posibilidad de combinar los estudios / la docencia con otros proyectos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Enginyeria Informàtica [958]
Documento: bachelorThesis ; Text
Área temática: Menció Enginyeria del Software
Materia: WebRTC ; PHP ; HTML ; CSS ; SQL ; JavaScript ; Jquery ; Node.js ; Bootstrap ; Ajax ; Videoconferència ; Vídeo-tutoria ; RTP ; TURN ; STUN ; Signaling ; Videoconference ; Video-tutorship ; Videoconferencia ; Vídeo-tutoría



14 p, 1.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2018-04-09, última modificación el 2018-06-19



   Favorit i Compartir